Mittwoch, 28. September 2016

376. | Zittan.

meine lieben. die letzten 8 strophen habe ich heute hochgeladen. somit wisst ihr ENDLICH, wie dieser text ausgeht. euer phil

seid wieder herzlich auf meinem blog willkommen. danke euch für euren besuch, ihr lieben leserinnen und leser. heute darf ich euch 376. zittan präsentieren. wünsche dabei eine spannende zeit.

und hier ist er auch schon:

***************************************

376. | zittan.

Hob afoch ongst voa diesa zukunft, voa diesa ungewissn kommenden zeit
Beruhig mein vastond und mei vanunft, hobs net von iahn panikattackn befreit
Mei fuacht woxt afoch scho jedn tog, konns net meah bekämpfn oda reduzian
Bekomm a ka ontwoat auf mei frog, muass jetzt die vün schwoazn woikn akzeptian.

Hob afoch ongst voa da gschlossnen tüa, wos si woih dahinta vabiagt und vasteckt
Hob füa diese rätsl ka gespüa, bin voa diesa unsichaheit vü zu easchreckt
Mei fuacht drängt mi afoch on die wond, dagegn gibts afoch no ka medizin
Kana reicht ma a schützende hond, hob afoch vüz vü negative phantasien.

            Mia zittan net nua meine händ, sondan mei gonza keapa easchaudat und bebt
            Bin a teu vom experiment, hob mi nua zwischn den ufan hin und hea bewegt
            Koide schaua auf meina haut, des schiare grausn kumt wieda kräftig in foaht
            Bin gonz leis, von mia heats kan laut, bin wie gelähmt, hätt ma gean ois weitare easpoat.

Hob jetzt ongst voam voin bluadmond, a schlechtes omen siagt drin da obaglaum
Gschriebne zeichn stehn om horizont, kennan den pessimismus afoch net losschraum
Mei fuacht vabeisst si tiaf in mei sö, entwickl dagegn a ka gegnweah
Steh no imma eastoat auf da stö, bin ka seha, ka woahsoga, ka visionäa.

Hob jetzt ongst voa da konstellation, die räda drahn si in die foische richtung
Jeda planet hot sei position, mit da sunn in ana reih sans bereit zum sprung
Mei fuacht hot mi scho gänzlich besetzt, find hia kan ausweg aus diesm labyrinth
Hob mei feigheit völlig untaschätzt, hob diesn friednsvahondlungen zugestimmt.

Hob ka ahnung wies weida geht, ob si die wöd no weida dreht, ob da wind übahaupt no weht
Hob kan plan füa die nächstn schritt, spia scho wieda an tiafn schnitt, füa mi gibts afoch ka limit
Find kan sinn füa diese raumzeit, niemond wuade hia eingeweiht, bin scho füa die reisn bereit
Mei denkn hot si donn ausgschoit, mei eainnrung wiad übamoit, hob mi goa net meah in da gwoit.

            Mia zittan net nua meine fiass, sondan a mei gonza keapa schlottat und bebt
            Des lebm schmeckt so bittasiass, find füa die nächste stufn goa ka schlüssigs konzept
            Dichta nebl glei voa mein gsicht, des schiare grauen lauat hinta jedm stan
            Bin gonz leis, suach wieda des licht, bin gonz vakrompft, ois weitare steht in an hoizspan.

                        Die endlose entfeanung bringt mi um, diese unendlichkeit is a martyrium
                        In mia heascht des kaos wie noch an stuam, spia no dei nähe, dei aura, hea no dei schnuan
                        Die longe suche hot mi scho oid gmocht, zieh gegn mei traurigkeit in die wüde schlocht
                        Des zittan und bebm hot mi scho gschwächt, dieses zittan und bebm hot si jetzt gerächt.

Hob afoch ongst voa diesa zukunft, voa den unsichaheitn, voa jedm problem
Lenk mi ob mit meina eignen brunft, do die stimmungsschwonkungen bleibm im system
Mei fuacht frisst mi innalich scho auf, bin iah hüflos ausgliefat, bin scho blockiat
Des oarakl nua giftiga rauch, diese ohnmocht hot mi völlig paralysiat.

Hob jetzt ongst voa gia, neid, hoss und wut, voa menschliches vasogn, voam untagong
Dieses feua brennt a ohne glut, do vüz kla is diesa schware oide voahong
Mei fuacht eatränkt si im söbstmitleid, steck im sumpf, im moa fest, ziagt mi tiaf hinob
Bin gegn des wissn net gefeit, hobs scho längst valoan mei buntes kaleidoskop.

Hob kan glaubm füas guade end, bin dagegn net resistent, olle problem wean virulent
Kan plan füan nächstn schachzug, spia scho an gewoitign druck, befind mi stets in an tiafflug
Find kan sinn in diesm zeitraum, denn ois vaschwimmt in an oiptraum, die reisn füaht mi hintan zaun
Meine gedonkn san vafoin, mei gedächtnis wiad übamoin, geniess die schmeazn und die quoin.
  
            Mia zittan net nua meine hoa, sondan a mei gonza keapa bibbat und bebt
            Riach a scho die drohende gfoah, die eneagiereseavn san donn longsom vaebbt
            A uneagründlichs schwoaz eastroiht, des schiare grausn is do drin peafekt getoant
            Bin gonz leis, übawind den spoit, bin gonz gehemmt, ois weitare hätt uns scho voagwoant.

                        Die endlose weitn tötet mei ich, diese unendlichkeit gibt ma an tiafn stich
                        In mia heascht a tumult wie beim ausbruch, spia dei intimität, dein erotischn gruch
                        Die longe suche hot mi scho oid gmocht, zieh gegn mein sönschmeaz in die wüde schlocht
                        Des zittan und bebm hot mi scho gschwächt, dieses zittan und bebm hot si jetzt gerächt.

                                   Des zittan breitet si aus, übaflutet mein keapa, mein geist und meine sinn
                                   Des zittan is in an rausch, die hohn wön übaschwemmen meine harmonien
                                   Des zittan setzt si donn foat, dünne feine fädn hom si mitanond vanetzt
                                   Des zittan is a beinhoat, hob mi on den masslosn zuckungen schwea valetzt.

Hob afoch ongst voa da tyrannei, voam fanatismus und grössnwahnsinn
Ma übaheat gean an hüfeschrei, steigan si in radikal schoafe utopien
Mei fuacht hot mi zaquetscht und zamoimt, wuade oi meina widastondskroft beraubt
Hob den richtign zeitpunkt vasäumt, mei söbstbewusstsein is scho im finstan vastaubt.

Hob afoch ongst voa da explosion, da leiseste knoi eaweckt in mia an krieg
Imma wieda gäat die aggression, do aus diesa spiroin gibts afoch kan ausstieg
Denn mei fuacht nimmt mi scho in besitz, wondl wie hypnotisiat duach mei londschoft
Da donna foigt imma nochm blitz, da trauande regn hot mei foischheit bestroft.

Hob ka garantie füa des zü, is a imma wäahrendes spü, die säuln san scho instabü
Hob kan plan nachm nächstn sprung, spia die unlösboare gleichung, hob afoch imma zwenig schwung
Find kan sinn in dem grön licht, valetz scho vü zu oft mei pflicht, die reise is des gleichgewicht
Meine ideen san nua fiktion, mei geist übamoit jede vision, brauch jetzt dringend die kollision.

            Mia zittan net nua sö und heaz, sondan a mei gonza keapa schlackat und bebt
            Denn mit mia gehts scho steu obwäats, die reine woahheit homs scho übafoin und vaschleppt
            Hob mi ind ewigkeit aufglöst, des schiare grauen bleibt weidahin unsichtboa
            Bin gonz leis, hob mein wün entblösst, bin wieda gezähmt, ois weitare steigt hoch empoa.

                        Die endlose feane moadet mei sein, diese unendlichkeit schmözt scho des uagestein
                        In mia gibts ka gesetz, ka disziplin, spia dei libido, dei wollust vom onbeginn
                        Die longe suche hot mi scho oid gmocht, zieh gegn mei melancholie ind wüde schlocht
                        Des zittan und bebm hot mi scho gschwächt, dieses zittan und bebm hot si jetzt gerächt.

                                   Des zittan breitet si aus, übaflutet mein keapa, mein geist und meine sinn
                                    Des zittan is in an rausch, die hohn wön übaschwemmen meine harmonien
                                   Des zittan setzt si donn foat, dünne feine fädn hom si mitanond vanetzt
                                   Des zittan is a beinhoat, hob mi on den masslosn zuckungen schwea valetzt.

                                               Endlich hot dieses zittan aufgheat, endlich hot mi a ruhe sonft umhüllt
                                               Endlich hot mi dei liebe gonz bekeaht, endlich hob is wieda lodand gefühlt
                                               Endlich bleibt dieses zittan vaschoin, endlich fliesst diese stün duach mein vastond
                                               Endlich hot mi dei liebe übafoin, endlich reichst ma dei klane zoate hond.

Hob afoch ongst voa diesa zukunft, voa diesa ungewissn kommenden zeit
Beruhig mein vastond und mei vanunft, hobs net von iahn panikattackn befreit
Mei fuacht woxt afoch scho jedn tog, konns net meah bekämpfn oda reduzian
Bekomm a ka ontwoat auf mei frog, muass jetzt die vün schwoazn woikn akzeptian.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geschrieben am 23./24./25./26. Juni 2016.pk
copyright by philipp kirschner. 28. september 2016.pk

******************************************************

nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren mehrmaligen besuch und für eure investierte zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.
und hier wieder die üblichen links:


danke für alles. und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen