Dienstag, 27. September 2016

377. | Tauch.

habe soeben die letzten 8 strophen für euch veröffentlicht. jetzt könnt ihr endlich eure neugierde befriedigen, wie das ende dieses textes lautet. viel spass dabei. euer phil

meine lieben süchtigen und süchtiginnen nach liturgisch anspruchsvollen, wohl durchdachten und geschichten erzählenden texten meinerseits. :)

danke für eure treue. ich darf euch nun wie folgt präsentieren:

**********************************************************

377. | tauch.

Hob mein fodn valoan, find den onfong afoch net, des end is längst obgfoahn, vagiss die realität
Steh jetzt im niagendwo, in ana unendlichkeit, spü wieda domino, mit meina vagesslichkeit
Da effekt setzt voi ein, nua die noabm bleibm zruck, bin grod in an ondan sein, hintaloss kan hondobdruck
Eakenn jetzt ka detail, des licht blendet und betöat, vü zu dick is des seil, da hoitegriff woa zastöat.

Hob mein fodn valoan, hea no des echo vom riss, da klong woa so vawoan, do es gibt kan kompromiss
Die wöata bleim vaschoin, und da sotz is lücknhoft, da sinn kumt net ins roin, da vastond hot mi bestroft
Weisse fleckn in mia, san a uneafoaschtes lond, mei gezähmte neugia, is eingspeat von ana wond
Da schottn riesngross, hot si scho vüz schnö vameaht, sei reich is grenznlos, meins hot si von söbst entleat.

            Sitz nua do und stoa auf a buntes si bewegendes büd, wea beschützt von an unsichtboan schüd
            Sitz nua do und woat doss si die foabm wieda neu foamian, wü do nua mei gschicht identifizian
            Sitz do und schlof mit offne augn in da vagongenheit, suach scho vazweiflt noch meina freiheit
            Sitz do und träum von vagessnen kreativn fantasien, tauch stottdessn tiaf in anomalien.

Hob mein fodn valoan, im nebl mündet mei weg, jeda schritt wiad eastoan, sogoa bis zum moaschn steg
Die vabindung is kappt, da kreislauf hot donn vasogt, die foin hot zuagschnappt, ausm paradies vajogt
Meina sö föht die kroft, des gleichgwicht is iah umkippt, des gift im lebmssoft, is in mia wüd ausgeflippt
Eainna mi on nix, bin gonz entleat und ausgräumt, und mia föht die matrix, hobs definitiv vasäumt.

Hob mein fodn valoan, hob eam zua gänze vaprasst, duach defekte sensoan, hob in onschlusszug vapasst
Denn mia is ois entfoin, ois hot si in luft aufglöst, im labyrinth vaschoin, nuas dunkl hot si entblösst
Des schwoaze loch mutiat, zu an grossn hindanis, hob ois analysiat, vagess auf mei gedächtnis
Steh jetzt im niemondslond, umrahmt von da ewigkeit, spü wieda vasteckn, mit meina vagesslichkeit.

Hea den wind no singen, spia den woamen regn auf meina haut, riach no die wüazige natua
Mecht mi söbst bezwingen, hob mi meim woahn schicksoi onvatraut, foig da voaheabestimmtn spua
Siag die woikn no ziehn, eakenn jedn geschmack auf meina zung, hea den trommlschlog dea natua
Hob no gnua disziplin, bin bereit füa mein letztn weitn sprung, längst vagrobm mei noblschnua.

            Sitz nua do und stoa auf mei unvoikommenes spieglbüd, im hintagrund is licht vüz schnö vaglüht
            Sitz nua do und woat doss si die teile wieda neu foamian, des passl muass si jetzt regenarian
            Sitz do und schlof mit offne augn in da vagongenheit, suach scho vazweiflt noch meina freiheit
            Sitz do und träum von vagessnen visionäan utopien, tauch stottdessn tiaf in asymmetrien.

                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmssäuln duach a düstre londschoftsmolarei
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsbäumen mit an dröhnend laudn schmeaznsschrei
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsträumen duach a stoak vawüstete region
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsszäunen mit übatriem brutala aggression.

Hob mein fodn valoan, hob leida goa kan beweis, woit ma so vü easpoan, steh aufm defektn gleis
Vaiat im niagendwo, in ana unendlichkeit, spü wieda moi fongen, mit meina vagesslichkeit
Bin afoch vüz longsom, hobs mit letzta kroft eareicht, mei hian wiad autonom, die stö woa leida vüz seicht
Ois vom fluss foatgespült, vasickat in ana gruam, den sumpf sinnlos zawühlt, eakenn goa nix von dem tuam.

Hob mein fodn valoan, da knotn hot si gelöst, spia in mia a rumoan, mia homs iagendwos eingflösst
Des gift hot si vateilt, bin dagegn immun, bin fost wieda geheilt, muass mi nua länga ausruhn
Da bluadigrode mond, grinst brutal auf mi hearob, hot afoch kan vaschont, flücht scho voa ongst im galopp
A endlos tiafa obgrund, hot mi scho gänzlich umringt, reisst mi fost in sein schlund, befreit hot mi mei instinkt.

Hea des flüstan vom wind, spia den koidn schnee auf meina haut, riach no die blumige natua
Hob den friedn vadient, hob mei eignes schicksoi net gonz duachschaut, da steile pfad hot ka struktua
Lean den kreislauf vastehn, jeda gschmock auf da zung so intensiv, fühl des wochstum diesa natua
Muass mi um mi söbst drehn, suach ma danoch a passendes motiv, längst vagrom mei noblschnua.

            Sitz nua do und stoa auf mei unhamlich vazeats schottnbüd, pletzlich bin i donn des letzte freiwüd
            Sitz nua do und woat doss si die stana wieda neu foamian, muass endlich mei mosaik renovian
            Sitz do und schlof mit offne augn in da vagongenheit, suach scho vazweiflt noch meina freiheit
            Sitz nua do und träum von vagessnen praktischn theorien, tauch stottdessn seah tiaf in amnesien.

                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmssträngen duach a kompliziat vaknüpfts geflecht
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsklängen mit an onspruch auf a tauschgeschäft
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmssüchtn duach a flächndeckend dichtes netz
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsfrüchtn auf an schwindlearegendn trapez.

                                   Diesa exquisite fodn hot den hechstn moaktweat auf da gesomtn wöd
                                   Hob eam iagendwo valoan und tauch deshoib schmeazvazeat duachs leare himmlszöt
                                   Diesa edle sötne fodn is kostboara ois goid von da gesomtn wöd
                                   Hob eam iagendwo valoan und tauch dahea mit vü gwoit übas volle schlochtföd.

Hob mein fodn valoan, ois vasteckt im dichtn rauch, die atemluft eafroan, hob an vüz hohn vabrauch
Im vakuum eawocht, die problem san schwerelos, on rein goa nix meah docht, da homma schlogt den omboss
Trifft donn den wundn punkt, da wüde schmeaz explodiat, in jede zön gfunkt, doss sis afoch net rentiat
Die flut hot ois foatgschwemmt, nua zastearung bleibt hia zruck, des guade hot si trennt, des bese hot kan zeitdruck.

Hob mein fodn valoan, mia woa afoch ois egal, wü a net long nochboahn, eakenn drin a ka moral
Die leare gähnt mi an, die resonanz is seah stoak, hob no imma ka plan, hot si no net offnboat
Da klane weisse zweag, hot si scho ois einvaleibt, da riese hintam beag, hot sei woahres gsicht heazeigt
Vaiat im niemondslond, umrahmt von da ewigkeit, spü wieda amoi schach, mit meina vagesslichkeit.

Hea den wind eazöhn, spia die eisige kötn auf da haut, riach no die kräftige natua
Mecht endlich wieda wöhn, mei schicksoi hot ma mei lebm vabaut, vafluach jetzt die architektua
Denk no mit mein vastond, inhalia jedn reinen schoafn gschmock, spia no den heazschlog dea natua
Foss mi söbst on da hond, wiaf eam endlich weg diesn wondastock, längst vagrom mei noblschnua.

            Sitz nua do und stoa auf mei optisch täuschtes eascheinungsbüd, hob die eignen foabm scho längst vasprüht
            Sitz nua do und woat doss si die zön wieda von söbst foamian, mecht do so gean von neiem existian
            Sitz do und schlof mit offne augn in da vagongenheit, suach scho vazweiflt noch meina freiheit
            Sitz nua do und träum von vagessnen komplexn melodien, tauch stottdessn tiaf in schizophrenien.

                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsstützn duach an diffus vaschwommnen uawoid
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmspfützn auf da suche noch oatnvüfoit
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsstruktuan duach a revolutionäare front
                        Tauch tiaf zwischn meinen lebmsfiguan bis zum friedlich strohlendn horizont.

                                   Diesa exquisite fodn hot den hechstn moaktweat auf da gesomtn wöd
                                   Hob eam iagendwo valoan und tauch deshoib schmeazvazeat duachs leare himmlszöt
                                   Diesa edle sötne fodn is kostboara ois goid von da gesomtn wöd
                                   Hob eam iagendwo valoan und tauch dahea mit vü gwoit übas volle schlochtföd.

                                               Steh mittn in an kriegsgebiet, konn net entfliehn, flüchtn oda desatian
                                               Tauch jetzt sogoa bis zum zenit, konn den lebmsfodn net mea reparian
                                               Steh mittn in da kriegsregion, konn net umschwenkn, umkeahn oda umdrehn
                                               Tauch sogoa bis zua endstation, mei lebmsfodn konn net mea aufeastehn.

Hob mein fodn valoan, find den onfong afoch net, des end is längst obgfoahn, vagiss die realität
Steh jetzt im niagendwo, in ana unendlichkeit, spü wieda domino, mit meina vagesslichkeit
Da effekt setzt voi ein, offne wundn bleibm zruck, bin grod in an ondan sein, hintaloss kan hondobdruck
Eakenn jetzt ka detail, des licht blendet und betöat, vü zu dick is des seil, da hoitegriff woa zastöat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geschrieben am 03./04./05./06./07. Juli 2016.pk
copyright by philipp kirschner 27. September 2016.pk

******************************************************

nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren mehrmaligen besuch und für eure investierte zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.
und hier wieder die üblichen links:


danke für alles. und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen