Montag, 12. Juni 2017

315. | woansignoi

meine lieben mitverschworenen. ich darf euch jetzt den nächsten text vorstellen. diesmal wieder ein kurzer (1 seite).
viel spass beim lesen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<

315.     Woansignoi.

Gestan hob i mas wieda gem, woit afoch wieda befreit und unbeschweat lem
Da rausch wundascheen und peafekt, nua die eainnarung hot si vüz guad vasteckt
Dei onblick göttlich und traumhoft, mei valiabts heaz hot diesn engl net vakroft
Stundnlong hob i di ongstoat, die vün schmettaling im bauch hom wüd rumoat.

Gestan hob i mas wieda gem, woit afoch wieda moi mei promügrenzn ealem
Gründe dafüa hob i gnua ghobt, meine sehnsüchtign gfühle hob i net gstoppt
Dei onblick raubt ma mein vastond, druckst mei entflommtes heaz on a eiskoide wond
Soboid meine augn zuafoin, siag i dei eascheinung donn englsgleich eastroihn.

      Schütt ma koids wossa üba mein schädl, schlog mi mittn in mei gsicht
      Schrei mi on, denunzia mi voa die leit, wiaf mi aus mein gleichgewicht
      Stoss mi von da klippm, zaschneid mei seil, ealös mi von diesa quoi
      Du gehst ma afoch net meah ausm sinn, übahea des woansignoi.

Gestan hob i mas wieda gem, woit wieda moi auf da rauschign woikn schwem
Da siassliche gruch a gedicht, die poa tiafn züge hom meine wön vanicht
Dei onblick stroiht in jeda foab, mei getroffnes heaz rast in deina gegnwoat
Besuchst mi sogoa in mein traum, bin earegt, neavös, do i kum net üban zaun.

Gestan hob i mas wieda gem, woit mi wieda moi üba die ondan eahem
Die floschn woa vüz schnö geleat, jeda schluck hot si bis in jede zön bewäaht
Dei onblick jogt donna und blitz, mei liebestolles heaz nimmt di scho in besitz
Spia dei sonfte hond auf da haut, die leidnschoft hot mei sölische quoi aufbaut.

      Übagiess mi mit eiskoidn wossa, gib ma endlich moi an tritt
      Peitsch mi aus in da öffentlichkeit, beend do diesn obschnitt
      Sabotia afoch mein rettungsfoischiam, ealös mi von diesa quoi
      I hob di scho vüz tiaf in mia vagrom, übasiag des woansignoi.

            Des woansignoi pläat gellend schrill und blinkt leichtend rot
            Des woansignoi is instabil und is ausm lot
            Des woansignoi is a ventil, rettet in da not
            Des woansignoi is niemois still, hot boid hausvabot.

Gestan hob i mas wieda gem, woit diesm blendendn labyrinth widastehn
Die anonymität valoan, hob diesm flüssign drong net meah obgeschwoan
Dei onblick bringt mi wieda zrück, mei wollüstigs heaz vaspüat so vü liebesglück
Liest meine gedonkn, mein wün, nua des woansignoi konn sei roin net weidaspün.

      Eatränk mi im eismea, im wossafoi, ritz mei haut, schneid a tiaf rein
      Treib rostige nägl duach händ und fiass, leg mi aufn opfaschrein
      Beleg mi mit an füachtalichn fluch, ealös mi von diesa quoi
      Du bist füa mi da engl in peason, übageh des woansignoi.

            Des woansignoi hämmat dröhnend laut, blendet intensiv
            Des woansignoi hot kan vatraut, is seah explosiv
            Des woansignoi hot si aufgstaut und wiad aggressiv
            Des woansignoi is jetzt auftaut und seah sensitiv.

                  Du mochst mi jetzt no total varuckt, hob des woansignoi afoch ignoriat
                  Und des wüde tia hot mi vaschluckt, hob des woansignoi donn eliminiat
                  Vamiss scho dein woahn liebesbeweis, hob des woansignoi zu spät fokussiat
                  Und mei vastond draht si scho im kreis, hob des woansignoi afoch net kapiat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geschrieben am 31. august 2015.pk.

Überarbeitet am 20. jänner 2017.pk. – copyright by philipp kirschner.pk.

**************************************************

danke für euren besuch, eure treue und euer interesse.
euer phil.

www.facebook.com/philjazz

twitter.com/philjazmetlyric

https://plus.google.com/u/0/104160599138757338426

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen