Montag, 11. September 2017

325. | mei hoss.

hallo meine lieben textmaniacs. nach euren braven leseminuten oder sogar lesestunden darf ich euch sogleich den nächsten text präsentieren, der da lautet: mei hoss. hierbei geht es um eine unerfüllte liebe, die sich mit der zeit in hass verwandelt. trotzdem will er sie nicht loslassen.

da ich ja wieder angefangen habe, neue texte zu schreiben, werde ich die nummer 401. als nächstes veröffentlichen. mittlerweile sind schon wieder 4 neue texte entstanden. diese neuen texte fasse ich wieder zu einem buch zusammen: buch 4 - pyramidenstürme.

die texte 251.-400. werde ich hoffentlich noch dieses jahr binden lassen (buchbinderei) oder aber einfach in einem copy-shop drucken lassen. titel: buch 3 - nebelberggräber.

dies nur als kurze info. so. jetzt ist aber genug: hier ist er auch schon:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

325. | mei hoss.

Geh ma aus den augn, loss mi afoch in ruah, schleich di aus meim zimma, moch die tüa von draussn zua
Hob jetzt scho gnua duachgmocht, loss mi endlich allan, wü di nua jetzt net sehn, mei heaz is a grossa stan
Bitte sog a ka woat, schau mi net so liab on, vatreib jetzt deinen duft, hob gefühle wie a monn
Muass di jetzt ignoarian, füa mi bist unsichtboa, muass jetzt ois vagessn, mei heaz liegt scho im laboa.

Geh ma aus den augn, sei do endlich moi stü, redest so vü unsinn, des is ka beliebigs spü
Schoit di endlich moi aus, denn des is mei revia, muass mei eneagie spoan, mei heaz zreisst leicht wie papia
Bitte sei afoch ruhig, vadienst mei liebe net, valoss jetzt diesn raum, denn jetzt is scho vü zu spät
Füa mi bist nua no luft, mit kana wimpa zuckt, muass jetzt ois vabrenna, mei heaz on da wond zadruckt.

      Meine tränen vasoizn dia dei lebm, mei dröhnendes geschrei vauasocht dia a gänsehaut
      Meine bluadign händ wean da vagebm, mei wieda geboarena hoss is endlich hass auftaut
      Meine phantasien san peaveas und brutal, bei mein wüdn lochn bekommst donn panische ongst und fuacht
      Meine gedonkn valian jede moaral, mei nei geboarena hoss hot scho vüz long noch dia gsuacht.

Geh ma aus den augn, sog net auf wiedasehn, bin no vü zu vakrompft, muass da endlich widastehn
Bringst mi net zum weinen, nua kane lügn meah, vabrauch net mein atem, mei heaz is innalich lea
Bitte geh ausm licht, dei scheeheit hot mi blendt, vaschwend jetzt net mei zeit, hob mi scho wieda varennt
Nimm von dia ka notiz, füa mi bleibst jetzt vaschoin, muass jetzt ois vagrobm, mei heaz is scho vüz tiaf gfoin.

Geh ma aus den augn, vatrog dei sein net meah, bist jo imma no do, du mochst mei lebm vüz schwea
Muass i di east bedrohn, schlog da geane ins gsicht, stühst ma scho mein vastond, mei heaz valiat scho on gwicht
Bitte stö di ins eck, du engl in peason, loss di fedan und tean, wiafst mi in frischn beton
Du gheast afoch bestroft, in wossa untataucht, muass jetzt ois guad vadaun, mei heaz host du donn missbraucht.

Und pletzlich nochm nächstn heazschlog, vawondlt si die liebe in koitn blindn hoss
Und donn bei ana sinnlosn frog, sprühn glühende vahosste funkn in a ölfoss
Und pletzlich is donn ois eskaliat, die prekäre situation is ins chaos gstüazt
Und donn hob i nua no improvisiat, hob mein hoss donn no mit deina liebe reichlich gwüazt.

      Meine tränen sogn meah ois nua a woat, mei heulendes gschrei losst da deine hoa zu beage stehn
      Hob meine unschuidign händ nua ongstoat, mei aufeastondena hoss wiad si imma höha drehn
      Mei kreativität is jetzt grenznlos, mei unkontrolliats lochn hot di ausm konzept brocht
      Meine gedonkn eantn an hoatn stoss, mei hearonwochsenda hoss hot scho vüz long on di docht.

            Mei besta freind is mei hoss, befreit mi endlich von diesn sölischn quoin
            Mei besta freind is mei hoss, mecht endlich die foitandn schmeazn übamoin
            Mei besta freind is mei hoss, vagiss donn endlich diese sinnlose gschicht
            Mei besta freind is mei hoss, olle eainnarungen vabrennen im licht.

Geh ma aus den augn, hob jetzt endgültig gnua, da schmeaz sitzt no tiaf drin, vaknot jetzt dei liebesschnua
Stüaz ins bodnlose, bleib glei liegn doat unt, kana vamisst di donn, mei heaz foit in an obgrund
Bitte schleich di von do, denn du riachst jo so guad, zaspring in tausend stück, vaobscheu di bis aufs bluad
Fühl mi scho eingeengt, raubst ma mein sauastoff, muass jetzt ois vanichtn, mei heaz zaklüftet und schroff.

Geh ma aus den augn, bist so koid wie a fös, red ma des jetzt ois ein, mochst mi imma no neavös
Vawisch jetzt deine spuan, hob ois desinfiziat, hoit endlich moi dein mund, mei heaz scho ziemlich vawiat
Bitte fliag afoch weg, dei lächln mocht varuckt, gib da an hoatn tritt, bist a nebmprodukt
Pock deine sochn zomm, es gibt ka wiedasehn, muass jetzt ois obreibm, mei heaz deaf si net umdrehn.

Und pletzlich nochm nächstn heazschlog, vawondlt si die liebe in koitn blindn hoss
Und donn beim nächstn dialog, springen glühende vahosste funkn in a ölfoss
Und pletzlich hot si donn ois vaschom, die sympathischn wön san gegn die obscheu krocht
Und donn hob i no ois schnö onghom, hob mein hoss donn mit deina liebe ziemlich vakocht.

      Meine tränen bestätign mein zuastond, mei hysterisches gschrei losst des hasse wossa gefrian
      Wosch meine zoatn sonftn händ nua im sond, mei geniala hoss wiad üba sein feind triumphian
      Mei talent kennt kane skrupl, kan zwiespoit, bei mein höhnisch bittren lochn vakrompft dei gonzes sein
      Meine gedonkn san voigsogn mit gwoit, mei peafekta hoss konn si von dia no imma net befrein.

            Mei besta freind is mei hoss, reinigt mei kronke sö von olln liebesquoin
            Mei besta freind is mei hoss, muass meine intimstn begiadn übamoin
            Mei besta freind is mei hoss, hot des absuade obmteia ausradiat
            Mei besta freind is mei hoss, olle eainnarungen wuadn eliminiat.

                  Mei hoss losst si net zügln, aufhoitn, bremsn oda auch dressian
                  Mei hoss muass sie jetzt ständig entfoitn, muass des bese simulian
                  Mei hoss soi si zateiln und aufspoitn, muass jetzt die liebe schockian
                  Mei hoss deaf jetzt mei lem umgestoitn, umfoamen und renovian.

Geh ma aus den augn, konn füa nix garantian, findst da eh kane freind, mi woitst jo net akzeptian
Reiss da on deine hoa, da goign scho aufbaut, ziag donn die schling fest zua, mei heaz hot da net vatraut
Bitte zöga net zlong, dei figua is a traum, do du gheast donn zahockt, schlofst donn friedlich untam baum
Reiss da dei haut vom leib, wiast donn endlich vaschluckt, muass jetzt ois obschleifn, mei heaz is unbeeindruckt.

Geh ma aus den augn, gehst ma om oasch voabei, du mochst mi aggressiv, bist ma scho einalei
Hobs jetzt übawundn, bin gegn di immun, schleuda di on die wond, mei heaz braucht a tonikum
Bitte bleib ewig fean, dei mund so feucht und rot, druck afoch auf den knopf, bekommst a lebmsvabot
Vakauf do jeds oagan, is füa an guadn zweck, muass jetzt ois entfeanen, mei heaz is no unbefleckt.

Und pletzlich nochm nächstn heazschlog, vawondlt si die liebe in koitn blindn hoss
Und donn beim letztn monolog, fliagn glühende vahosste funkn in a ölfoss
Und pletzlich is ois spieglvakeaht, die reflexion hot si um hundatochzg grad vadreht
Und donn hob i mi dagegn gweaht, hob mein hoss donn no mit deina liebe fest vanäht.

      Meine tränen hom da des vasprechn gem, mei explosives gschrei losst di sekundnschnö eastoan
      Zasäg mit meine händ deine letztn strem, mei gewoitiga hoss hot da ewige rache gschwoan
      Meine fähigkeitn san scho unbegrenzt, mei unhamlichs lochn hot den hintahoit net vasteckt
      Meine gedonkn wütn imma ungebremst, mei mächtiga hoss hot dei nockte sö wieda obdeckt.

            Mei besta freind is mei hoss, massiat mei geschundne sö, meine liebesquoin
            Mei besta freind is mei hoss, muass meine lüstanen sehnsüchte übamoin
            Mei besta freind is mei hoss, hot oi meine heilign oagien ausgmeazt
            Mei besta freind is mei hoss, hot olle eainnarungen bluadig eingschwäazt.

                  Mei hoss losst si net bändign, zähmen, obrichtn oda eaziehn
                  Mei hoss wü ständig imma wos nehmen, des bese konn net entfliehn
                  Mei hoss vapflonzt an hochgiftign keim, muass jetzt die liebe zastean
                  Mei hoss deaf dei lebm zu sond zareim, dei lem deaf niemois wiedakeahn.

                        Mei heaz und mei sö woin di jo liebm, do mei hoss hots strikt negiat
                        Hob da meine gefühle aufgschriebm, do mei hoss hots annuliat
                        Mei heaz, mei sö wean so gean bei dia bliebm, do mei hoss hots untasogt
                        Nua du host meine gfühle vatriebm, mei hoss hot dei liebe vajogt
                        Denn nua du host meine gfühle vatriebm, mei hoss hot nua dei liebe vajogt.

Drum geh ma aus den augn, loss mi afoch in ruah, schleich di aus meim zimma, moch die tüa von draussn zua
Hob jetzt scho gnua duachgmocht, loss mi endlich allan, wü di nua jetzt net sehn, mei heaz is a grossa stan
Bitte sog a ka woat, schau mi net so liab on, vatreib jetzt deinen duft, hob gefühle wie a monn
Muass di jetzt ignoarian, füa mi bist unsichtboa, muass jetzt ois vagessn, mei heaz liegt scho im laboa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geschrieben am 26./27./28. september 2015.pk.
Überarbeitet am 25. jänner 2017.pk. – copyright by philipp kirschner.pk.

*********************************************

nochmals ein herzliches dankeschön für euer interesse, für eure lange treue, euren mehrmaligen besuch und für eure investierte zeit, die ihr alle ins lesen und übersetzen dieser mundartigen texte steckt. vielen lieben dank dafür.
und hier wieder die üblichen links:


danke für alles. und ich habe noch eine grosse bitte.
bleibt mundartig gesund und bleibt mir weiterhin gewogen.
euer philjazzmetal, dialectiloquax, der mundartige.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen